Zoeken in deze blog

woensdag 1 februari 2017

Het houdt op

Beste en lieve bezoekers van mijn blog, U mist vanaf nu de 1000 verschillende onderwerpen over voorwerpen/activiteiten van vroeger, spoorwegen, artiesten, bekende Nederlanders, voetbal en andere sporten, steden, vamps, mooie plekjes in ons land, oude beroepen, fabrieken, verzameldingen van allerlei aard en noem maar op. Alles was hier te vinden. Nu komt daar een einde aan.

Ik dank allen die de moeite hebben genomen door dit blog te neuzen😍

12 opmerkingen:

Maggy zei

LS,
20 dec. 2012 schreef u in uw blog "Willem Hespe trouwde op 2 september 1901 met Maria Du Mee"
Helaas is deze regel al wat ik van dit bericht nog kan vinden, heeft u dat hele blog nog?
Alvast bedankt
m vr gr
Maggy Rond

Unknown zei

Beste Maggy, wat is de reden ?
Ik kan het stukje evt. mailen
groet CvD

Eric van Balkum zei

Wat ONTZETTEND JAMMER dat deze onvolprezen site niet langer toegankelijk is!
Hij was een unieke schatkamer met informatie en foto's uit de
rijke geschiedenis van de Nederlandse lichte muziek.
Mag ik informeren naar de reden van de sluiting?

mvrgr, Eric van Balkum.

Maggy zei

Ik doe onderzoek naar de familie du Mée. Een van de rode draden zijn de artistieke presentaties van familieleden. Cato Hespe-du Mée was pianiste, pianolerares, heeft wat gecomponeerd, heeft voor radio opgetreden (redelijk byzonder voor die tijd).
Maar eigenlijk verzamel ik echt alles wat ik over de familie kan vinden. Van een keukenbrandje, gevonden voorwerp, gewonnen kruiswoordpuzzel via VOC, religie, sport, tot koningshuis, seriemoord en betrokkenheid bij 5000 doden. Dus als u de naam toevallig nog ergens anders bent tegengekomen, houd ik me aanbevolen.
M vr gr
Maggy Rond
reactie aub aan senatu66 at gmail punt com

Kaart en en Atlassen zei

In elk geval hartelijk bedankt voor de mooie uren.

Unknown zei

Welbedankt voor het plezier dat ik uit Uw blog peurde! Jammer dat het ophoudt...

Ajuus, Henk

Anoniem zei

jammer!

Anton zei

Het blog heeft weliswaar opgehouden te bestaan, dat wil niet zeggen dat alles verloren is gegaan.
Gelukkig is er nog iets als het Webarchive'.
https://web.archive.org/web/20160202070519/http://kanaalridder.blogspot.nl/

Anton zei

Het blog is weliswaar opgehouden te bestaan, maar veel is terug te zien Gelukkig is er nog het Webarchive https://web.archive.org/web/20160202070519/http://kanaalridder.blogspot.nl/

remi zei

Je kunt je blog gewoon laten staan en er niet meer verder aan werken.

Zo kunnen wij er van blijven genieten.

Remi

Unknown zei

Dan blijft het gevaar dat weetikwie komt vragen om een auteursrechten vergoeding (of erger). Dat risico wil ik niet lopen en daarom is het blog leeg gemaakt. Zonde, natuurlijk, vind ik ook.

Gonny zei

Oh, wat ontzettend jammer!!!